Pondělí - Už zase veverky

19.10.2009 23:59

Ráno jsem se probrala docela brzo a tak jsem šla skypovat. Asi v deset vstal Hafi a nějak jsme se nasnídali – já dnes měla změnu:-) – jogurt. Dohodli jsme se, že pojedu s Hafim do centra až pojede do práce a půjdu do druhé části toho velkého parku, kde jsme byli, když jsme šli na most Lion´s Gate. Chvíli jsem dělala fyziku a pak jsme si ohřály zbytky z lednice – Hafi knedlíky s vajíčkem a já špagety s kečupem. A po rychlém kafi jsme odešli na SeaBus. Jeden nám trochu ujel. Hafi měl strach, aby to stihl, ale nakonec to ani nebyla moc potřeba.

V SeaBuse jsme potkali jednoho dost nevrlého vozíčkáře, který se rozčiloval, že nešel do dveří první... Ale naštěstí to nebylo na nás. Na Waterfrontu mi Hafi dal menší mapku a rozdělili jsme se. Já prošla městem, pak kolem přístavu a cesta pokračovala okolo poloostrova. Takže krásné asi 4 km kolem oceánu. Ze začátku byly už vidět podzimně zbarvené stromy a pak mě zaujali rackové, kteří se rozhodně lidí nebáli. Tak jsem si je vyfotila, ale neměla jsem pro ně nic. Zkusila jsem jednomu nabídnout kaštan, kterých jsem měla pro veverky plné kapsy, ale bohužel mi nešel do zobáku chytit... Ale zahlédla jsem jednoho, jak se střemhlav řítí do vody a když z ní vyletěl, měl v zobáku dobře osmicentimetrového kraba...

Vyfotila jsem si na začátku mapku toho poloostrova a podle ní jsme pak sešla z té cesty okolo do vnitra k jezeru. Tady bylo docela hodně lidí, i když to bylo takové zastrčené. Chvilku jsem si tu sedla a když jsem pokračovala, tak jsem za sebou zahlédla běžícího Hafiho... V první chvíli jsem nechápala. Říkal, že o něm nic nevěděli a tak, že se dohodl s manažerem, že tam dnes nebude. Tak jsme se ještě prošli k Akváriu a cestou na bus jsme potkali hafec veverek. Tak jsme se u nich zastavili. Trochu jsem je pohonila a občas některou zaujal kaštan a tak se po něm vrhla. Ale žádná veverka kaštan nejedla hned, ale šla si ho opodál zahrabat do země... asi si dělaly zásoby na zimu. Byla tu i jedna, která se skoro odvážila až k ruce. Takže je z toho pár pěkných fotek na rajčeti. Pro cestu zpět jsme zvolili trolejbus s následným busem, který nás dovezl přes most do nově otevřených potravin PriceSmartFoods. Tady jsme vykoumali levnější potraviny něž mají u nás v Safeway. Koupili jsme si na cestu croissant a a váženou mandlovou čokoládu. Pochutnali jsme si. Doma jsem udělala k večeři karbanátky a zbytek si vezmeme zítra na výlet. Chystáme ten výstup na ten vrcholek, který jsme měli v plánu minulý týden, kdy nám nevyšel kvůli nepřízni počasí. Co jsme se dívali, tak by zítra až do večera mělo být jasno (zato od středy se to má kazit – to nám ale moc nevadí – už aby byl sníh a my pracovali v tom Cypressu). Snad nám to zítra vyjde.

 

Zpět

Diskusní téma: Pondělí - Už zase veverky

Datum
Vložil
Titulek

medovééé skáčou jako míčky gumové..

tak si tak rikam proc jste asi nenahodili vcerejsi report a pak jsem si vzpomnel na posledni odstavec pondelka.. takze doufam ze jste si na sve prochazce pokecali s medvidky, pry jsou obvzlaste mili pri pripravach na zimni spanek:-D

Datum
Vložil
Titulek

cože si to Tweetee zahlédla???

běžícího Hafiho? .... to si se hodně zasnila ...

Datum
Vložil
Titulek

Knedlíky s vajíčkem a lahvička okurek ... si dovedu představit

a lahvička okurek ... si dovedu představit .... jak si běsnil, když je Tweetee vyhodila.
Jo napíšu vám recept na štrůdl - znáš to: vajíčko nahradit mlékem, mléko vodou atd.

Datum
Vložil
Titulek

fotky

Ahoj tam daleko na západ,

díky za fotky, jen bych poprosil, pro nás světa neznalé, jestli byste je pro příště alespoň trošku nepopsali. Hádám, že to město focené z letadla je Londýn, ten kolotoč je London Eye a na jedné fotce je snad i Greenwich, ne? :-) Díky a držím palce!

Martin (Ježo z Outdoorfora)

Datum
Vložil
Titulek

Re: fotky

Ahoj, no...nebyla síla popisovat tolik fotek když se to na rajce nahrává ve velkým mnozstvi, co je ve fotogalerii primo tady na strankach(tedy presneji receno - vlozeno z flickru). Jinak kazdopadne jsme leteli pres londyn a fotky z letadla jsou prave z pristani v londyne. Takze kolo je London Eye a greenwich netusim jak vypada, takze ani nevim, kerou z fogtek mas na mysli :-P

Vyhledávání

© 2009 Použití textů a fotografií možné po domluvě s autorem.