Knedlíková válka

18.10.2009 21:45

Tak dnes došlo na první výraznou neshodu. No teda naprdla mě, že to víc nešlo! :-)

Jak byl někdy minulý týden guláš, tak jsem hned měl zálusk, že ze zbylých knedlíků by mohly být knedlíky z vajčkem. Zachránil jsem je tedy od cesty do koše a vyčkávaly v lednici na vhodný okamžik. Ještě ráno před odchodem do práce jsem se na ně zálibně podíval až mi slina ukápla. Odpoledne po návratu, když jsme se bavili o večeři jsem jentak nadhodil, že si klidně udělám ty knedlíky s vajčkem...odpovědí, bylo nesmělé:

Víš....ehm...já jsem je ráno vyhodila....

No to mě dostalo! Ta drzost! :-D

P.S.: Už jsou zpátky v lednici. Zejtra budou k obědu.

P.P.S.: Byly vyhozený i s igeliťákem, tak jim to snad neuškodilo.

Zpět

Vyhledávání

© 2009 Použití textů a fotografií možné po domluvě s autorem.