Úterý - Moje nová bunda

27.10.2009 23:59

Nějak jsme nedospala a tak jsem zašla do Safeway pro nějaké to pečivo k snídani. Venku byla už na trávě jinovatka, takže i tady se to pomalu chystá na zimu. Doma, jsme ještě před snídaní mluvila po skype s babičkou. Hafi vstával asi v půl desátý a nějak jsme se dohodli, že dáme tak kolem poledne zbytek kuřete a pojedeme nejdříve na Park Royal se podívat do jednoho obchodu, jestli tam náhodou tu bundu, kterou jsem si vybrala nemají levnější a pak, že když tak zajedeme do toho obchodu, kde jí mají.

To kuře se nám nějak v časovém presu nepodařilo pořádně ohřát, ale jíst se dalo. V 12:22 nám jel bus o ulici vedle. Tak za dvacet minut jsme byli v Park Royal. Bundu tu bohužel neměli a tak jsme se koukli ještě na lyže, ale nic moc. Je to docela všude stejný. Do centra jsme jeli busem, stavili jsme se na kukačku po bundě ještě v Pacific centru a pak Canada line (metro) na zastávku Broadway. Odtud byl kousek onen obchod s bundou. Šli jsme rovnou do něj.

Vyzkoušela jsem si ještě modrou kombinaci, ale nakonec ta černá je nejhezčí. Po zakoupení bundy Hafi našel na dveřích papír, že hledají zaměstnance, takže jsme jim tam nechali naše resumé.

Pak jsme se ještě zašli podívat do dvou krámů a už bylo půl třetí, takže Hafi měl nejvyšší čas jít, aby stihl být v práci včas. Já jela na Waterfront ještě s ním a pak SeaBusem k nám. Chtěla jsem ještě na ten lístek stihnout jedno nákupní centrum, ale bohužel jsem nějak ve spěchu koukla na číslo busu a ne na směr kam jede, takže jsme dojela domů :-) I to ale dobrý. Doma na mě čekalo nemilé překvapení. Hafi po dlouhé době myl nádobí...mno...naskládal ho na hromadu, která se zřítila. Naštěstí je z toho jen naprasklá sklenička...pak jsem si udělala kávičku a nachystala jsem si na papír věty, kdyby náhodou zavolali z toho lyžařského centra na toho patrola. Ale nezavolali:-( No alespoň, že máme to druhé středisko:-) Hafi přišel něco po půl desáté a asi půjdu brzy chrupat...

Zítra večer jedu naproti Anetě na letiště, tak nevím, jestli se mi bude úplně v noci chtít psát (možná bude den se zpožděním).

Zpět

Diskusní téma: Úterý - Moje nová bunda

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Vyhledávání

© 2009 Použití textů a fotografií možné po domluvě s autorem.