Úterý - Grrrrrr

03.11.2009 23:59

Jsem v ráži už od rána. Tak nějak mě to dneska všechno dožíralo. Teda jako Hafi, začalo to ránem (nákupem, luxováním, atd...) no a teď to dovrcholilo! Během oběda jsem Hafiho poprosila, jestli by umyl nádobí a on mi odvětil, že to umyje po obědě. Říkala jsem mu, že toho bude hodně, ale on, že to je lepší najednou než na dvakrát. Bylo mi to celkem jedno, hlavně, když to udělá... No po obědě se odvalil na gauč (asi hodinu tam ležel) a nádobí šel mýt na poslední chvíli před odchodem do práce. Zas tak naposlední chvíli to nebylo, jen jsem potřeboval po výborném obědě vytrávit :-) No jak by to jinak nedopadlo. Umyl ho, ale jak! Měl u toho plno řečí, že je toho hodně a že jsem to určitě našpinila jen proto, aby měl co mýt atd...

Když odešel, tak jsem se vrhla na učení a v meziučící přestávce jsem to nádobí chtěla utřít a uklidit a málem mě trefil šlak!!! Vzala jsem nejdříve do ruky prkýnko, na kterém byly kusy cibule a pokračovalo to mastnými oky na pekáči a pánvičce, zbytky omáčky na talířích a příborech, opatlanou mísou od mouky, v hrnečku zbytky logru... atd. Jsem z toho fakt nadšená, že to jdu znovu celé přemývat!

Omlouvám se všem dětem, na které koukám jak na blázny na výpravách, když myjí nádobí bez jaru a studenou vodou... Tohle naše nádobí ani jednu ingredienci nevidělo!!! Nejdříve to budeme muset naučit vedoucí (myslím, že ostatní kluci na tom nebudou o moc lépe než Hafi) a pak teprve dupat na děti....

To se zas musím trochu bránit, teplá voda byla a jar taky. Akorát jsem v rámci ekologického smýšlení nemyl pod tekoucí vodou jako obvykle, ale vzhledem k množství jsem napustil dřez....kde asi bylo něco mastnýho, co omastilo tu vodu a zaneslo bordel i tam, kde snad ani jinak být nemůže. No se trochu nepovedlo....

Ten má takový štěstí, že nám nejde net (a hlavně, že tu není!!)... Asi by měl hned plnou paměť zajímavých zpráv!!! To je neskutečný... (jsou od oleje i věci, které ho před tím neviděli...)... začínám mít pocit, jestli si Hafi nespletl olej s jarem!!!

Když člověk uklízí kuchyň po dělání oběda, tak se snad samozřejmě myslí i to, že třeba utře sporák, pracovní plochu atd... Nebo si to snad myslím jenom já?!?!?!

Jsem chlapsky nepostřehl synonymum mezi slovy „mytí nádobí“ a „úklid kuchyně“ (tím netvrdím, že jsem to nemohl uklidit, ale prostě jsem nadšeně odešel od umyté hromady nádobí (to jsem si ještě fakt myslel, že umyté)).

Asi raději nebudu rozebírat houbičku na nádobí plnou omáčky...

Fascinuje mě, že jsem si nevšimla dříve jeho stylu mytí nádobí... no asi ho moc nemyl... Asi se to od zítřka změní... Alespoň něco ho třeba Kanada naučí!!!

No jsem ho jednou (!) myl jinak, pokus se neosvědčil.

Tak jsem to přemyla... vydrhla zaschlé fleky po omáčce z plotny a linky a vymýšlím, jak se začnu chovat jak on (to asi tedy nepůjde..) ... Asi to začne tím, že dám prát pračku bez prášku? Nebo že bych jí ani nepustila a jen pověsila? Všimne si toho? Asi těžko...

No něco vymyslet budu muset, ale co? Hm... čeho by si tak mohl alespoň všimnout... (hlavně, že mi neustále vyčítá, že zapomínám zhasínat v koupelně! (už chápu Hafikový maminky vtip se zašitou nohavicí:-))

Nevyčítám, mi to je úplně fuk, jen jsem našel protiargument, na to že do mě furt ryje, když nevypnu sporák...nějak jsem zvyklej na plynovej a jak nevidím, že to hoří, tak to občas zapomenu vypnout.

Uff... takový výtok adrenalinu jsem hodně dlouho neměla!!!

Jinak den dobrý. Docela mě potěšilo, že se povedl oběd – plněné papriky s knedlíkem. Nikdy jsem to jídlo nedělala a Hafi říkal, že to má docela rád, tak jsem se koukla večer na net a stáhla nějaké recepty a dala jsem je dohromady a vyšlo z nich dobré jídlo:-) Jen knedlíky byly nějaké úplně jiné než minule, ale jídatelné:-) Nažuchli jsme se oba. K večeru Hafi odešel do práce a já se koukala na chemii a pak jsem šla docela brzy spát. Chtěla jsem teda na Hafiho čekat, ale věděla jsem, že po práci jde na internet, kde jak ho znám bude dost dlouho. No nemýlila jsem se,......

 

Zpět

Diskusní téma: Úterý - Grrrrrr

Datum
Vložil
Titulek

kurz mytí nádobí pro muže

Vzpomínám na historku z práce. Jeden kolega školil ostatní muže v atelieru jak mýt nádobí, aby to už po něm manželka víckrát nechtěla. Příklad: shromáždil nudle z polévky a ty pak rozvěsil po umytém nádobí.
Nebyl u něho Hafi na konsultaci ? babka

Datum
Vložil
Titulek

Re: kurz mytí nádobí pro muže

:-P

Datum
Vložil
Titulek

Re: kurz mytí nádobí pro muže

No doufám, že tohle pro Hafiho nebyl další návod... :-)

Vyhledávání

© 2009 Použití textů a fotografií možné po domluvě s autorem.