Úterý - Dva měsíce za vodou

24.11.2009 23:59

Dnes jsou to dva měsíce od odletu ...

Ranní vyspávání bylo příjemné. Vylezla jsem z pelechu asi v deset. Ivča s Tomem se už připravovali na odchod na autobus, který je odveze na Cypress – jeli na snowboard (venku kupodivu dnes nepršelo a tak naděje pěkného počasí byla). Nějak jsme se s Hafim nasnídali a při odchodu, když jsme jeli stejným směrem jsem prohodila, že bychom mohli jet spolu a on mi začal vyčítat, že mi děsně dlouho trvá odchod a nakonec z něho vypadlo, že raději odejde dříve než já, aby nemusel udělat takové ty nutnosti před odchodem (jako pozhasínat, uklidit ze stolu po snídani – teda hlavně po něm, zavřít okno, vynést odpadky...) a že to raději tedy nechá na mě. Málem mě trefil šlak, když jsem to zaslechla... Horší než můj bratr!!! Tak jsem ho donutila, aby alespoň počkal a vzal třeba ty odpadky.

Jeli jsme teda stejným busem a on vystoupil dříve, protože šel shánět adaptér k notebooku, páč mu nějak přestalo nabíjet. Já jela do Park Royal se podívat na lyže a lyžáky. Lyže byly docela hodně drahý a lyžáky taky, tak to musím ještě promyslet, jestli si je třeba nebudu půjčovat v půjčovně...ono to teda vyjde dost na stejno. Koupila jsem si rukavice a čepici (teplé, abych u vleku nemrzla). No a nějak jsem v krámě strávila víc času a už mi propadl lístek a tak jsem se rozhodla, že to vezmu pěšky.

Cestou jsem ještě koupila sluchátka, protože mi včera nefungoval mikrofon a pak jsem nakoupila nějaké to jídlo na svačiny a na doma v PriceSmartFoods. Doma jsem byla asi ve tři hodiny, odhodila jsem nákup a šla do internetové kavárny se podívat na doktorku Quinnovou:-) Dala jsem si k tomu výborný latté.

Asi v půl šestý se stavila Iva s Tomášem pro klíče a já došla domů nějak před osmou. Doma jsem si k večeři udělala vajíčko s pečivem a pak jsem poklidila, svěsila prádlo, udělala svačinu na zítřejší směnu a šla jsem pomalu chrupat...

Zpět

Diskusní téma: Úterý - Dva měsíce za vodou

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Vyhledávání

© 2009 Použití textů a fotografií možné po domluvě s autorem.