Sobota - Nové plastobotky

28.11.2009 23:59

Ze zvyku jsem nedospala ani půl deváté a tak jsem se vrhla trochu na úklid kuchyně. U toho jsem udělala ze zbytků rybičkovou pomazánku k snídani a pak pudink. Hafiho jsem vykopala z pelechu asi v jedenáct. Zašel koupit čerstvé housky ke snídani a já mezitím dala prát prádlo.

Večer nám ještě na kanadský mobil volalo neznámé číslo a tak Hafi volal zpět a byl to nějaký chlap, který mě sháněl na ošetřovatelku k jedné paní. Jemu jsem posílala životopis někdy na začátku října. Ta paní by snad měla bydlet v North Vancouveru a měla by to snad být práce jen na 4 hodiny párkrát týdně. No uvidíme. Zítra by měl zavolat a měla bych se s ním sejít... Tak nevím...

Asi v jednu hodinu jsme vyjeli do města. Ještě po cestě na SeaBus jsme se zastavili v Armádě spásy, copak že tu mají nového... Hafi si hned našel nějakou minikytaru, ale pak jí naštěstí zase odložil. Ale nic moc kromě Vánočních kýčů jsem tu neobjevila... V centru jsme zašli do McDonaldu, kde Hafi pracuje, aby zjistil, jak tam bude v pondělí a v úterý a pak jsme nasedli na SkyTrain a jelo se na Main street (tady jsme bydleli v hostelu první noc) a odtud busem na Broadway, kde jsme prošli docela hodně obchodů s lyžákama a jinýma věcma. Mimo to jsme byli v country obchodě, kde měli nádherné klobouky z kůže...(jako měla Doktorka Quinnová:-)).

V jednom se ještě Hafi zeptal na nějaký šroubek, který potřebuje k vázání na snowboard a tady mu poradili nějaký servis. Mimo jiné celý den děsně lilo, takže to moc na procházení se nebylo... Ke konci jsem měla pěkně promáčené kalhoty. Když jsme našli ten servis, tak Hafi zjistil, že velikost šroubku neví a že jich je hodně a tak se sem asi ještě někdy vypraví. Cestou zpět jsme se stavili na burgra a zašli jsme do SportChek, kde jsem si koupila lyžáky.

A SeaBus nám ujel před nosem a tak jsem si ještě dali jako správní Kanaďani kafe do kelímku u Starbucks... Domů jsme dorazili asi v sedm a už tu byli ti dva. Chrupat jsem šla docela pozdě...

Zpět

Diskusní téma: Sobota - Nové plastobotky

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Vyhledávání

© 2009 Použití textů a fotografií možné po domluvě s autorem.