Sobota - Hledání bydlení

14.11.2009 23:59

Vstávala jsem okolo deváté hodiny a šla jsem se kouknout, jestli náhodou nenapsala Ivča s Tomášem, ale nic a tak jsem se šla nasnídat. Okolo jedenácté se probral Hafi. Asi v jednu psali ti dva, že vyjíždějí a tak jsem narychlo spíchli k obědu těstoviny s kečupovou omáčkou.

Jen co přijeli, tak jsme se začali bavit o bydlení, jak to máme my a jak oni a zkusili jsme se zamyslet nad variantami, že bychom to nějak skloubili, ale nic moc jsme nevymysleli, páč je to takové komplikované ještě se spoustou dalších lidí. No a protože nepršelo, tak jsem se vydali do ulic shánět bydlení pro ně dva. Nejdříve jsme zamířili k Subway, protože oni ještě neobědvali a pak jsem se snažili projít každou ulici od patnácté a po třetí, od St. Georges po Chesterfield. Docela nám to čas zabralo a i jsme něco našli. Hledali jsme tedy dvoupokojové byty (to je u nás něco jako 3+1, prostě obývák a kuchyň je tu samozřejmostí a pak ty dva samostatné pokoje, takže my máme „1bedroom“).

Prošli jsme uličky, kde jsme ani my dva nebyli a nebo kde jsme byli třeba jen ten den, co jsme také hledali bydlení. Asi ve čtvrté ulici jsme se šli podívat ke zvonkům, jestli se náhodou nedozvoníme na managera a u toho se na nás tak divně dívali dva chlapi, kteří byli přes silnici opřeni o auto. Tomášovi to přišlo nějaké divné a tak se jich šel zeptat. A nakonec oni dva byli vlastníci onoho baráku, kde byla nabídka na ten dvoupokojový byt. Dali se s námi do řeči. Byli to takoví sympaťáci. Ale když jsem se pak o nich bavili, tak to asi by homosexuálové. Ale byli „fajn“:-) Ivča se s nimi domluvila, že zítra zavolá na nějakou prohlídku, protože teď tam jít nemohli. Když se začalo stmívat, což bylo asi kolem páté hodiny, tak už jsme byli skoro u SeaBusu.

Vzali jsme to tedy ještě jednou uličkou k nám nahoru a po cestě jsme se dohodli, že Hafi s Tomášem půjdou domů zadělat na těsto na langoše a já s Ivou, že zajdeme něco nakoupit. Vzali jsme to kolem (trochu teda zacházka, takže ne tak moc kolem) liqueur store (jinde tu alkohol neprodávají) a koupili jsme k langošům Plzně a Stelly :-)

V Safeway jsme koupili něco na svačiny na druhý den a nějaké ovoce a Iva vymyslela, že udělá žampionovou polévku a tak i něco na ní. Doma už se těsto snažilo kynout (i když se mu evidentně nechtělo). Tak jsem vybalila nákup a během chvilky začal Hafi langoše smažit, takže jsme si k nim rozdělali pivko a bylo nám hned s plnými žaludky výborně:-) No a u toho se tak nějak povídalo a povídalo se až asi do půlnoci a to si Iva vzpomněla, že chtěla dělat tu polévku a tak se do ní vrhla. Já jen ochutnala (byla ale výborná) a šla jsem na kutě.

Zpět

Diskusní téma: Sobota - Hledání bydlení

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Vyhledávání

© 2009 Použití textů a fotografií možné po domluvě s autorem.