Pátek - Došla inspirace na nadpisy :-)

23.10.2009 23:59

Dnes ani nevím, co se dělo neobvyklého, co by stálo za zmínku.

Ranní vstávání dnes bylo příjemnější, přeci jen si svaly už uvědomily, že je to už dobrý a na modřiny jsme si zvykli... Spousta pohybu už je jednodušších (jen schody jsou stále katastrofou). Dopolko jsem tak nějak uklízela a u toho jsem použila i náš super lux. Ale docela i včerejší vysypaný do koberce prací prášek vysál. Oblečení jsem převěsila z balkónu dovnitř, aby mělo šanci uschnout, protože venku celý den lilo. No a ortézu sestavit do funkčního stavu mi dalo docela zabrat.

Pak jsem docela dlouho vymýšlela, co k obědu. Někdo mi poradil, že kuskus, ale to jsem nějak zavrhla, ale po nákupu (kde mě zastavili 4 lidi a ptali se mě, jestli je vše ok – asi jsem vypadala nějak divně...) jsem udělala rýži na způsob kuskusu a k tomu nějakou zeleninu a kysanou smetanu (sobě navíc žampiony a Hafimu slaninu). Oba jsme si na tom moc pochutnali, takže to určitě někdy zopakujeme (hlavně to bylo hodně rychlé na přípravu). Hafi si šel dnes po práci koupit stan. A je oranžový takže se nám docela i do obýváku hodí, ale je dost velký, tak doufám, že tu stát dlouho nebude. Celé odpoledne si s ním hrál. Já se k večeru koukla na fyziku a pomalu jsme šli spát. (na hodinu angličtiny v kostele se naštěstí pozapomnělo:-))

Zítra nás čeká další job fair a tentokrát v lyžařském středisku Seymour.

 

Zpět

Diskusní téma: Pátek - Došla inspirace na nadpisy :-)

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Vyhledávání

© 2009 Použití textů a fotografií možné po domluvě s autorem.