Letní čas

25.10.2009 19:16

Dnes jsem jak slatiňanský pekař nadával na instituci letního času. Vstal jsem (jako už tradičně tento týden) v neskutečně noční dobu a u snídaně jsem tak koukal na hodiny na dvou mobilech. Jeden ukazoval 5:34, druhý 4:35. Chvíli jsem otáčel displejem, jestli to náhodou není totéž, když ale přeskočila minuta, tak jsem i v rozespalosti pochopil, že fakt ukazují jinak. Věděl jsem, že jsem vstával před půl šestou, tak jsem ten vadný začal přeřizovat, v čemž mi blesko - letní čas! Jeden pochopil, že letní čas skončil, a sám se přeřídil a druhý ne.

Samozřejmě mi v zápětí i došlo, že tedy ten začínající čtyřkou ukazuje správně a tedy můžu ještě na hodinu zalehnout. Naštěstí jsem nezalehnul hned, ale ještě si pro jistotu pustil počítač a podíval se na úvodní stránku blogu, kde se ukazuje aktuální čas...a hle tam už svítilo tři čtvrtě na šest. Po kliknutí na stránku, odkad je ten čas přebírán jsem i zjistil proč - v Kanadě končí letní čas až v neděli 1.11., takže jsem se teď na týden o hodinu přiblížili Česku.

Prostě je to pěkný bordel...pominu-li že je to celý nesmyslný, k ničemu a jen to mate, dělá problémy v dopravě, atd., tak nejen, že někde letní čas nepoužívají a někde jo, ale navíc ještě přecházejí všude po světě v jiný termín. Grrrr....

Zpět

Vyhledávání

© 2009 Použití textů a fotografií možné po domluvě s autorem.