Jak jsem potkal potápěče

31.10.2009 23:58

Tak dneska tu byl Halloween, Tweetee se na to už děsně dlouho těšila, já k tomu byl celkem skeptický, nějak jsem netušil, co od toho čekat. Ale ač jsem byl v práci, tak jsem si to docela užil. Všichni to berou vážně a maj celý den více či méně strašidelné masky, mezi zákazníky jsem zahlídnul i nějakého byznysmena v obleku (evidentně v práci), ale i tak měl alespoň namalovaný monokl.

Když jsme pak šel z práce na SeaBus, tak bych tipoval, že něco "zvláštního" měly tak aspoň dvě třetiny lidí. Všechny čarodejnice, gejši, pohádkový a komixový vzezření jsem s úsměvem přecházel jako jedny z davu, ale pak jsem potkal jednoho, který mě prostě dostal.

Na Waterfrontu ze SkyTrainu na SeaBus přestupoval kluk. Na sobě měl celotělový neoprenový potápěčský oděv, v puse šnorchl, na očích potápěčské brýle a ťapal tam v obrovských ploutvích. Prostě ten i o Halloweenu zaujal svojí svérázností.

Zpět

Vyhledávání

© 2009 Použití textů a fotografií možné po domluvě s autorem.